Real Estate Manager: Jak zadbać o powietrze i klimatyzację w obiektach handlowo-usługowych
W najnowszym numerze Real Estate Manager ukazał się artykuł o tym, w jaki sposób należy dbać o jakość powierza i stan klimatyzacji w obiektach handlowo-usługowych. Tekst przygotował Dominik Stępień, autor bloga optymalizatorbudynku.pl, a od niedawna członek zespołu Virtual Power Plant.
„Budynki handlowo-usługowe charakteryzują się dużą kubaturą i wysoką zmiennością liczby odwiedzających zarówno w ciągu dnia, jak i tygodnia. W związku z tym parametry systemu klimatyzacji muszą wciąż być dostosowywane do aktualnie panujących warunków w poszczególnych częściach budynku. Warto o to zadbać, a także stosować wysokiej klasy filtrację, która skutecznie redukuje smog, co można wykorzystać też w działaniach na rzecz budowania pozytywnego wizerunku obiektu” – czytamy we wstępie do artykułu „Jak zadbać o powietrze i klimatyzację w obiektach handlowo-usługowych?”.
Z całym tekstem można zapoznać się w aktualnym numerze Real Estate Manager (Numer 32, kwiecień/maj 2018).