Engerati: W jaki sposób oszczędzanie energii i elastyczność energetyczna mogą wesprzeć ładowanie samochodów elektrycznych
Na stronie internetowej Engerati ukazało się obszerne omówienie webinaru z udziałem Grzegorza Nowaczewskiego. Tematem rozmowy z prezesem VPPlant było zarządzanie usługami ładowania samochodów elektrycznych w powiązaniu z optymalizowaną na bieżąco infrastrukturą energetyczną budynku. Webinar odbył się 6 czerwca br.
In conversation with Grzegorz Nowaczewski, CEO and Co-Founder of Virtual Power Plant (VPP), we discussed some of the main issues facing electric vehicles (EVs) on the grid, as well as the potential solutions.
Nowaczewski says: “Utilities are going through a transition with many dimensions, and they need new services and new products. For instance, you can buy energy from many different brokers now. Most importantly, millions of EV cars will soon be hitting the European roads, and without real-time management of EV charging, the power grid will not be resilient.”
Zapraszamy do lektury całego artykułu „How an electricity savings and grid flexibility platform enables EVs” (tylko w języku angielskim).
Z ponad 40 tysiącami zaangażowanych uczestników, Engerati jest największą w Europie społecznością pracowników sektora energetycznego.
Fot. Pixabay